Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wczoraj tj. 22/10/2008 około godziny 17.30 udałem się do centrum handlowego IKEA w Poznaniu na zakupy. Chciałem kupić całe wyposażenie do solarium. Przed wejściem do Ikea panował wielki porządek. Pracowicy z uśmiechem obsługiwali klientów. Ludzi było bardzo dużo. Interesował mnie najbardziej dział meblowy, ponieważ szukałem wyposażenia do solarium. Dokładnie do poczekalni. W dziale meblowym podszedłem do sprzedawcy i opowiedziałem czego mniej więcej szukam i gdzie to chcę wykorzystać. Sprzedawca był bardzo miły i zajął się mną w profesjonalny sposób. Chodziliśmy po "wystawach", powiedziałem w jakich kolorach będzie wystrój, co mnie się podoba, ile mam miejsca do wykorzystania a sprzedawca wysłuchał mnie i znakomicie mi doradzał. Powiedział o dostępnych kolorach (ponieważ nie wszystkie były wystawione). Wszystko rozrysował na kartce, abym miał wyobrażenie jak to będzie wyglądało. Wiele rzeczy mi doradził, inne mi odradził (ze względu na powierzchnię użytkową lokalu). Gdy już wybraliśmy asortyment, podeszliśmy do stanowiska sprzedawcy, w komputerze wszystko wprowadził, wyliczył wartość zakupów i wydrukował listę abym mógł łatwo odnaleźć je w magazynie. Naszczęście wszystko było dostępne. Podziękowałem i udałem się jeszcze na dział oświetlenia. Tam też spotkałem się z miłą obsługą. Sprzedawca doradził mi oświetlenie regałów, wytłumaczył mi sposób montażu (ponieważ instukcje nie zawsze są zrozumiałe dla amatorów) Oświetlenie od razu włożyłem do torby i udałem się na magazyn. Na magazynie również spotkałem się z profesjonalną obsługą. Poprosiłem jednego Pana aby mi pomógł, ponieważ brałem bardzo dużo towaru, w tym fotele i meble. Sam nie dał bym sobie rady wszystkiego załadować i przewieźć do kas. Pan sprzedawca poprosił kolegę, w trójkę udaliśmy się po wózki i załadowaliśmy wszystko z listy. Po załadunku udałem się do kasy. W między czasie poprosiłem pracowników o to czy pomogliby mi załadować wszystko do auta po uregulowaniu rachunku. Odpowiedzieli, że nie ma problemu. Więc zapłaciłem za wszystko i Panowie pomogli mi wszystko wywieźć ze sklepu. Poczekali przed sklepem z wózkami z towarem a ja podjechałem autem pod sam sklep. Pomogli mi wszystko załadować do auta. Chciałem się jakoś odwdzięczyć i chciałem dać im "parę złotych" za pomoc. Odpowiedzieli, że nie przyjmą ponieważ to ich praca, nie mogą a poza tym cieszą się, że mogli pomóc. Nalegałem, ale nie mogłem ich przekonać. Podziękowałem i odjechałem. To były miłe zakupy w sklepie Ikea. Obawiałem się ich, ponieważ jechałem sam i myślałem, że nie poradzę sobie w pojedynkę. Byłem w błędzie. Pracownicy pomogli mi maksymalnie jak mogli i jak mogłem się spodziewać. Polecam wszystkim zakupy w sklepie Ikea. To naprawdę fachowa obsługa.