Opinia użytkownika: Anna_478
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Przed wejściem do banku było schludnie, wnętrze placówki było także czyste. Na stanowiskach pracy doradców nie było żadnych kubków, papierków ogólny porządek, personel nie spożywał posiłków. Pracownicy obsługujący klientów byli schludnie ubrani, ale ich strój nie był biznesowy, większość z nich nie posiadała identyfikatorów z nazwiskiem. W banku znajdowały się ulotki reklamowe, jednak w niewielkiej ilości. Stanowiska są opisane w taki sposób, aby można było domyśleć się, co przy danym stanowisku można załatwić. Po wejściu do placówki udałam się w kierunku stanowiska, gdzie można założyć konto. Pani tam siedząca zaraz się mną zainteresowała i przywitała. Nie musiałam czekać w kolejce, gdyż tylko stanowisko obok było zajęte, przy kasach znajdował się tylko jeden klient. Pani która mnie obsługiwała nie posiadała identyfikatora była schludnie ubrana, niczego nie spożywała, miała porządek na biurku. Na początku rozmowy zapytała mnie czy jestem studentką czy pracuję. Następnie przedstawiła mi ogólne informacje dotyczące konta tzn. ile wyniosło by prowadzenie konta za najniższą opłatą, poinformowała mnie także jakie są prowizje za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne, debet jaki na tej karcie przysługuje i jak mogę korzystać z kart tzn. w jakich placówkach i bankomatach mogę z niej korzystać, poinformowała mnie, że jest to karta płatnicza. Pani wyglądała na zorientowaną, była bardzo miła, wypowiadała się w sposób zrozumiały, na moje dodatkowe pytania np. o dostęp do Internetu odpowiadała bez zastanowienia. Poza tym nie zadawała mi żadnych dodatkowych pytań typu ile zarabiam, ile wydaję miesięcznie, czy posiadam jakieś oszczędności itd. Nie oferowała mi innego typu konta, nie pokazywała ulotek, nie dowiedziałam się nic poza tym o co zapytałam początkowo. Kiedy zapytałam o karty kredytowe Pani poinformowała mnie, że wymogiem, aby uzyskać tego typu kartę jest okazanie zaświadczenia z pracy. Powiedziałam, że pracuję na umowę zlecenie, a następnie spytałam czy nie jest to przeszkodą, Pani odpowiedziała, że muszę mieć przepracowane przynajmniej 3 miesiące, aby można było uzyskać taką kartę i przedstawiła mi ogólny sposób posługiwania się nią. W związku z karta nie zapytała mnie czy posiadam już jakąś i jaki chciałabym mieć limit kredytowy, czy dużo podróżuję, czy posiadam ubezpieczenie podróżnicze itd. Podczas naszej rozmowy Pani nie rozmawiała z innymi pracownikami banku o sprawach prywatnych czy związanych z moją sprawą, nie odbierała telefonów, gdyż nie dzwoniły. Pani raczej nie sugerowała ani nie zachęcała mnie do założenia konta, nie dała żadnych ulotek