Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Moja wizyta na stacji paliw "Bliska" spowodowana była potrzebą zatankowania paliwa. Po podjechaniu do dystrybutora zauważyłem brak osoby obsługującej dystrybutory, więc sam zatankowałem samochód. Na szczęście nie był to dla mnie problem, lecz co się dzieje kiedy przyjeżdża klient tankujący gaz? Następnie poszedłem do kasy zapłacić rachunek, gdzie w dość przestronnym i zadbanym lokalu było dwóch klientów przy dwóch stanowiskach kasowych. Po odczekaniu chwili, podszedłem do sprzedawcy, który powitał mnie słowami "dzień dobry", dokonałem płatności kartą, zaoferowany mi został batonik, z czego nie skorzystałem i po pożegnaniu sprzedawcy wyszedłem. Wszystko przebiegło dość sprawnie i szybko. Jakość obsługi prawie doskonała, sprzedawca wykonywał swoją pracę sprawnie, niezabierając mi cennego czasu z rana. Jedynie zastanawia mnie sytuacja co się dzieje kiedy klient tankuje gaz, stąd obniżam ocenę o jeden punkt, prawdopodobnie jeden z kasjerów to wykonuje, na czym cierpią inni klienci oczekujący na zapłatę.