Opinia użytkownika: Donata_2
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Poszłam do tego sklepu dlatego,że został wyremontowany i nie dawno otwarty więc zaciekawiło mnie jak tam teraz jest. Zdziwiłam się bardzo bo Naprawili drzwi wejściowe które bardzo skrzypiały jak się otwierały co nie było zbyt miłe. Towar bardzo był widoczny co nie powodowało wielkiego zamieszania w szukaniu konkretnych rzeczy, nie podobało mi się jednak to ,że na stoisku z warzywami nie było wagi co nie pozwala klientą sprawdzic wagi a to jest koniecznie potrzebne i przy stoisku alkoholowym które znajduję się w centrum sklepu jest dzwonek który wzywa pracownika na stanowisko lecz nie śpieszy sie nikomu do obsługi klienta. Poprawiła sie także obsługa pracowników bo nie trzeba chodzić i ich szukać gdy sa potrzebni i jest więcej kas otwartych więc nie trzeba stać tyle w kolejce co nie należy do przyjemnych rzeczy ,a pozatym w kasach realizowane są karty płatnicze i bony towarowe. Sklep także posiada parking więc nie trzeba stawić auta gdzies daleko od sklepu.Sklep nie posiada osobnego wyjścia dla osób które nic nie zakupiły i musza się przepychać w kolejce do kasy by opuścić sklep. Nie ma także czujników wykrywających towaru nie zapłaconego lecz wynoszonego ze sklepu. Sklep nie posiada koszyków na mała ilość towaru więc trzeba mieć zawsze jakaś monete by wziąść koszyk lub nieść towar w ręku.