Opinia użytkownika: Katarzyna_282
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu 21.10 br. dokonywałam zakupów w sklepie Carrefour w Centrum Handlowym AKS w Chorzowie. Przy kasie, zgodnie z obowiązującą aktualnie akcją, otrzymałam kupon konkursowy „Magia kodów” do odczytania w usytuowanej za kasami maszynie. Osoba obsługująca maszynę włożyła kupon do maszyny, która wskazała wygraną w postaci bonu o wartości 5zł. Maszyna wydrukowała potwierdzenie wygranej, z którym, zgodnie z wskazówkami, udałam się do punktu obsługi klienta, w celu odebrania nagrody. Klientów obsługiwała osoba, która nie posiadała identyfikatora. Dodatkowo uwagę zwracały jej brudne paznokcie oraz rozczochrane włosy i nieprzyjemny zapach. Odebrała ode mnie wydruk i nie informując, co następnie mam robić, kontynuowała rozmowę z dwiema paniami – z moich obserwacji wynika, że jedna z nich była kasjerką, a druga pracownikiem ochrony sklepu. Panie rozmawiały tak głośno, że nie sposób było nie słyszeć rozmowy, która dotyczyła czarnego, olbrzymiego szczura Pani z POK. Rozmawiała o żywieniu swojego szczura, jeździe z tramwaju z nim, opisywała jego ogon itp. Co jakiś czas pytała sama siebie: „gdzie jest ta Kasia?” W tym czasie cały czas stałam przy pulpicie czekając, aż Pani poinformuje mnie, co mam robić dalej. Po około 7 minutach pojawiła się „Kasia”, jak się okazało z kuponami, które wygrani otrzymują w zamian za wydruk z maszyny, i które następnie mogą zrealizować w sieci Carrefour. Pani z POK podała mi listę, zaznaczając kropkami miejsca, gdzie miałam się podpisać, co też uczyniłam. Następnie otrzymałam kupon z wygraną. Pani z POK po obsłużeniu mnie powróciła do rozmowy z koleżankami.