Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie zostałem zauważony przez obsługę, lecz nie stanowiło to dla mnie problemu, ponieważ w sklepie było ok. 40 klientów i tylko 3 pracownice. Byłem zainteresowany obuwiem zimowym. Szukałem go na półkach i między półkami zostałem zauważony przez Pracownicę. Była niewysoka ok. 165 cm, niebieskooka brunetka, włosy do ramion, ubrana w firmowy strój, ok. 40-45 lat. Zapytała czy może mi w czymś doradzić. Po chwili zaprowadziła mnie do półki z zimowym obuwiem, i powiedziała, że jeśli będzie potrzebna to jest tuż obok - wykładała towar. Wybrałem 3 modele obuwia i potrzebowałem Pani pomocy ze znalezieniem rozmiaru 40. Z uśmiechem na twarzy Pani znalazła mi szukane przeze mnie buty. Przymierzyłem i wybrałem skórzane. Pani od razu zaproponowała mi środek czyszczący, który można nabyć przy kasie. Podziękowałem Pani za pomoc i udałem się do kasy, gdzie od razu zostałem przywitany przez Kasjerkę. Zakupiłem poleconą pastę oraz wybrane buty. Zostałem miło pożegnany i poinformowany o możliwości zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu.