Opinia użytkownika: Iwona_72
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podjeżdżając na podjazd do stanowiska LPG zauważyłam ze nie ma wolnego miejsca. Oba stanowiska były zajęte, a kierowcy pojazdów nieobecni. Pracownik obsługi poprosił abym zaparkowała tyłem, aby umożliwić zatankowanie i przyspieszyć czas obsługi - za co ogromny plus! Stanowisko było zadbane, w czasie tankowania przemyłam szybę i światła akcesoriami dostępnymi na stacji - woda była czysta, wszystkie potrzebne sprzęty dostępne. Po czym udałam się do kasy - niestety tylko jeden pracownik obsługiwał kasy płatnicze - wiec kolejka była dość spora - ok. 6 osób. Jednak po chwili przyszedł drugi kasjer - co znacznie przyspieszyło czas obsługi. Następnie udałam się do toalety - była czysta i dobrze zaopatrzona. Na tym zakończyłam wizyte na stacji i odjechałam.