Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: notebooki.pl
Treść opinii: Cel: zakup dwóch notebooków – konkretne modele wraz z rozszerzoną pamięcią RAM (dodatkowa zamontowana w sklepie) oraz akcesoria: słuchawki skype, myszki optyczne – brak określonych modeli – wybór z oferty sklepu. Odbiór w oddziale sklepu w Lublinie. Przebieg: początkowy kontakt ze sklepem bardzo zły. Brak odpowiedzi na maile z pytaniami odnośnie kwestii technicznych jak i samych notebooków. Dopiero po złożeniu zamówienia otrzymałem informacje o tym, że wbrew danym podanym na stronie sklepu wybrany model notebooka nie jest w stanie w pełni wykorzystać 4 GB pamięci RAM. Jedynie oddział w Lublinie odpowiadał na maile jednak czynił to bardzo enigmatycznie i wybiórczo. Wybór myszki optycznej oraz słuchawek za pomocą informacji dostępnych na stronie sklepu utrudniony, ponieważ były one ułożone według producentów (najpierw należało kliknąć w nazwę producenta a dopiero potem pojawiały się konkretne modele – przy 15 dostępnych producentach staje się to irytujące. Czas oczekiwania na możliwość odbioru produktu dłuższy niż podany na stronie internetowej (5 dni roboczych zamiast 3), w dodatku po telefonicznej interwencji. Zupełnie inaczej wyglądał sposób obsługi w samym oddziale – położonym w centrum handlowym na obrzeżach miasta co wiązało się z koniecznością dość długiego dojazdu. Pracownicy mili, rzeczowi oraz sprawnie i szybko działający. Placówka bardzo elegancka, czysta i zadbana. Notebook oraz akcesoria zgodne z opisem, sprawne. (sklep traktuję jako internetowy, bo takim de facto jest - jednak podaję dane lubelskiego oddziału, w którym odbierałem zamówiony towar, jako datę podaje również wizytę w oddziale.)