Opinia użytkownika: Joanna_174
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Telefoniczna informacja w sprawie karty kredytowej. Dzisiaj rano, o godzinie 8.55 zadzwoniłam do mBanku, aby dowiedzieć się jaka jest procedura rezygnacji z karty kredytowej. Numer infolinii 0801300800 znalazłam na stronie internetowej banku. Po wybraniu numeru w słuchawce usłyszałam nagranie jakie cyfry należy wybrać aby połączyć się: w sprawie zastrzeżenia karty, jeśli się jest klientem banku itp. Ja wybrałam „0” i połączyłam się bezpośrednio z konsultantem. Pragnę zaznaczyć w tym miejscu, iż na połączenie nie czekałam nawet 10 sekund, a przed rozpoczęciem rozmowy usłyszałam informację, iż nasza rozmowa będzie ze względów bezpieczeństwa nagrywana. Po zgłoszeniu się konsultanta przedstawiłam mu swój problem, a mianowicie zapytałam jakie czynności muszę przedsięwziąć, aby zrezygnować z karty kredytowej. Moja rozmówczyni w kilku punktach przedstawiła mi krok po kroku co muszę zrobić, a więc: - przesłać do banku druk wypowiedzenia umowy o korzystanie z karty kredytowej, który znajduje się na stronie www banku – zaznaczyła tu, iż mój podpis na wniosku musi być taki sam jak na podpisanej przeze mnie umowie. - następnie powinnam zniszczyć kartę, gdyż bank po przyjęciu wniosku, nie bierze odpowiedzialności za nią - oczywiście karta musi być spłacona gdyż w przeciwnym razie, mój wniosek zostanie odrzucony. Wówczas zapytałam, czy dostanę jakieś potwierdzenie z banku, iż wniosek został przyjęty. W odpowiedzi usłyszałam, że na stronie internetowej karta będzie widniała jako zastrzeżona i to będzie „potwierdzenie” wpłynięcia i zaakceptowania wniosku. Podziękowałam, za przekazane mi informację. Konsultant zapytał, czy może mi jeszcze w czymś pomóc, lecz ja podziękowałam za informacje i po pożegnaniu się słowami „do usłyszenia” rozłączyłam się.