Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Byłam zainteresowana kredytem gotówkowym. 1)Na obsługę czekałam ok. 20 min.Doradca zaprosił mnie do stanowiska, miał przypięty identyfikator,powiedział dzień dobry, miał spokojny, klasyczy garnitur. Efekt powitania-bardzo miły i sympatyczny. 2)Doradca dokładnie wypytał mnie o potrzeby, słuchał odpowiedzi na zadawane pytania, notował je,był chętny do współpracy oraz zaangażowany. 3)Pracownik w sposób przejrzysty omówił ofertę ale tylko jednego rodzaju kredytu, używał przystępnego języka, zachęcał do skorzystania z innych produktów oferowanych przez bank.Nie powiedział o wszystkich kosztach, skupił się tylko na prowizji za udzielenie kredytu. 4)Podczas rozmowy Doradca przez cały czas utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy, był przyjazny, obsługiwał mnie sprawnie. Na pożegnanie otrzymałam wizytówkę zostałam zaproszona na kolejne spotkanie oraz poproszono mnie o numer telefonu. 5)Na stanowiskach pracy Doradców jest nieporządek(pełno papierów), pracownicy którzy akurat nie obsługiwali klientów rozmawiali na tematy niezwiązane z pracą. 6)Placówka banku jest dobrze widoczna, jest miejsce parkingowe, bankomat. Niestety oddział jest brudny, szyby zamazane, niektóre plakaty uszkodzone,podłoga w fatalnym stanie. Osoby niepełnosprawne mają problemy aby dostać się do placówki.