Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Udałam się do placówki, celem wypowiedzenia umowy o usługę Neostrada. Gdy weszłam do obiektu, konieczne było ustawienie się w długiej kolejce, gdyż obsługę klienta prowadziły zaledwie 3 osoby. Po 1, 5 godziny nadeszła moja kolei. Gdy powiedziałam, że chcę rozwiązać umowę, zobaczyłam obrażoną minę obsługującej Pani. Pomimo, iż dysponowałam pełnomocnictwem udzielonym przez właściciela usługi Neostrada i zatwierdzonym przez TP i na ich papierze firmowym wystawionym, odmówiono mi dokonania czynności jaką jest zerwanie umowy. Pani podnosiła argumenty że pełnomocnictwo nie ma daty, pomimo iż data na nim widniała, a następnie, że nie ma tego pełnomocnictwa w systemie. Ponadto Pani nie przyjmowała do wiadomości, że jest do pełnomocnictwo pełne i wciąż zaprzeczała jego treści. Zapytałam o możliwośc złożenia skargi, dowiedziałam się, iż możliwe jest jedynie telefoniczne złożenie skargi. Następnie opuściłam lokal. Uważam, że firma załuguje na ocenę -3, ponieważ jest za mało pracowników, którzy obsługują klientów, a ich kompetencje pozostawiają wiele do życzenia.