Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Jako miłośnik kina poszedłem do kina sieci MULTIKINO. Stanąłem szybko w kolejce do kasy jak porządny klient,bo piątek więc sporo ,,kinomaniaków'' przyszło, dokonałem zakupu biletu studenckiego w kolejce stałem ok. 10, choć mogłoby być szybciej ale pracowały tylko trzy kasy. Po zakupie biletu udałem się do baru w celu zaopatrzenia się w tzw. żywność (zamówiłem nachosy(chipsy) i kawę frappe jedyne co rzuciło się w oczy o niezbyt ciepły sos serowy), co zwróciło moją uwagę to brudny dywan przed barem, był pokryty popcornem jak śniegiem, który dopiero co spadł w trakcie stania w kolejce a było to kolejnych 10 minut, bo obsługa musiała wymienić jeszcze klika zdań nikt ale to absolutnie nikt z obsługi kina nie posprzątał owego zanieczyszczenia, w trakcie wchodzenia na sale zerknąłem w stronę baru i niestety popcorn dalej leżał. Jedyny plus to czyste toalety po skończeniu seansu kiedy obsługa kina kończyła pracę popcorn zniknął.