Opinia użytkownika: Adam_19
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Tuż przed godz. 13.00 tankuję41 L paliwa, płyn do spryskiwaczy zimowy 5l, płyn do szyb 0,6l oraz proszę o kartę do myjni. Obsługuje mnie Pani Katarzyna K. i jednocześnie rozmawia ze swoim synem. Zgodnie z zasadami promocji za zakup powyżej 25l paliwa otrzymuję los. Kasjerka śmieje się, że "można sobie pomarzyć o samochodzie". Przedwcześnie zamyka transakcję i myjnię kasuje na nowym rachunku. Nie jest zorientowana, czy na kartę Rotex mogę zakupić myjnię, płyny itp. Kasjerka nie nabija punktów za płyny i myjnię oraz 41 pkt za paliwo. Strata dla klienta ponad 200 pkt. Kasjerka informuje, że już nie może dodać punktów, bo znowu zamknęła transakcję, "a cóż to ma za znaczenie". Jest chaotyczna, roztrzepana, niedoinformowana i niemiła.