Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Przyjechałem na SP BP przy ulicy 26 kwietnia w Szczecinie, aby zakupić kawę i gazety (nie tankowałem pojazdu). Po wejściu do sklepu żaden z pracowników nie zainteresował się mną tylko opowiadali sobie wrażenia z ostatniego weekendu - jak to było w dyskotece. Po około 5 minutach poszukiwań podszedłem do kasy, gdzie poprosiłem o dużą białą kawę (Latte). Pani poinformowała mnie, że nie ma dużej tylko mała - w nocy skończyły się kubki (śmiech dwóch sprzedawców). Poprosiłem o małą kawę. Pani sprawdziła, czy w pojeminiku znajduje się mleko. Jak zobaczyłem, w jakim stanie jest ten pojemnik w srodku - musiałem niestety zrezygnować z kawy. Niestety pojmnik był bardzo brudny, lepiący, śmierdzący - generalnie nienadający się do ekspozycji - nawet zza lady. Pani powiedziała mi, że będzie teraz musiała anulować paragon, a tak nie wolno. Generalnie zostałem określony mianem "wrednego" klienta. Po zakupie Nestea i dwóch dzienników sprzedawca nie wydał mi paragonu, nie zaporsił do kolejnej wizyty na SP oraz nie pożegnał mnie. Ponadto podczas dokonywania zwrotu przez pracownika w systemie kasowym - pracownik nie znał systemu i musiał zawołać aż DWIE osoby, aby mu pomogły.