Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sklep meblowy
Treść opinii: W niedziele wybrałam się do sklepu meblowego,żeby zapoznać się z oferta mebli wypoczynkowych ( kanapa + 2 fotele).Po wejściu do sklepu można było zauważyć ,ze wybór jest dość duży,a klientów mało.Obeszłam sklep,aby obejrzeć wyeksponowane meble.Przykra niespodzianka spotkała mnie w momencie,kiedy chciałam zapytać o szczegóły.W całym duzym sklepie była tylko jedna osoba, która obsługiwała kasę.Przy kasie stało dwoje klientów.Pracownica obsługiwała kupujących i nie mogła udzielić potrzebnych mi informacji.Sadziłam ,że to chwilowy brak personelu.Postanowiłam poczekać.Obejrzałam jeszcze raz wyeksponowane meble, ale nikt się nie pojawił poza pracownicą pracująca przy kasie.Ta pani była grzeczna, przeprosiła mnie ,że w tej chwili jest zajęta, ale nic poza tym się nie działo.Wyszłam ze sklepu i poszukam innego, bardziej przyjaznego dla klientów.