Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Poszedłem do placówki banku Lukas w celu złożenia zapytania o pożyczkę gotówkową. Skierowanomnie tam bo internetowym potwierdzeniu zdolności do otrzymania pożyczki (spisywałem wniosek online ze strony banku). Na miejscu akurat utowrzyła sie kolejka chętnych do 2óch pracujących stanowisk. ustawiłem się na oczekiwanie z załatwieniem sprawy, ale po drodze jeden z petentów, który wszedł dopiero do banku wcisnął sie przede mnie i jeszcze jedną osobę bez żadnego poinformowania, a pracownik banku nawet nie raczył zareagować. W końcu gdy moja kolej w końcu nadeszła spisalismy zapytanie, przedłozyłem stosowne do sytuacji dokumenty, przeprowadzono ze mna rzeczowy wywiad, przedłożono ofertę, poinformowano po kolei na jakich warunkach moge otrzymać pożyczkę ( z naciskiem na otwarcie karty debetowej). Po wszystkim pobrano ode mnie numer kontaktowy w celu przedłożenia informacji o decyzji kredytowej. Miała ona zostać udzielona maksymalnie w ciągu 2óch dni roboczych ( co sie nie stało). Gdy zadzwoniłem do placówki banku w celu dowiedzenia się co i jak z moim wnioskiem spotkałem się z odpowiedzią konsultantki, że..."ona nie zna wszystkich spraw,prosze czekać na telefon konsultanta, który pana obsługiwał"...hm..telefon nie nastapił, ton głosy tej kobiety wykazywał że jest humorzasta. Ostatecznie odpuściłem sobie branie tam zobowiązań.