Opinia użytkownika: Mariusz_27
Dotycząca firmy: Fiat
Treść opinii: W związku z brakiem gniazda 12V w służbowym samochodzie Panda Van umówiłem się w serwisie Fiata na jego montaż. Po wszelkich możliwych telefonicznych ustaleniach stawiłem się w serwisie o umówionej porze. Pięć godzin później, przyjechałem po odbiór samochodu (prosili bym przyjechał za 4godziny). Okazało się, że gniazdo nie jest zamontowane... bo, ja powiedział szef warsztatu: „…gniazd nie ma na stanie... co więcej nie ma ich na stanie od kilku dni!” Serwis mógł mnie o tym poinformować wcześniej telefonicznie, lub w momencie gdy zostawiłem auto. Mogli też zadzwonić gdy zorientowali się że nie ma wspomnianych części... Jednakże serwis nie zrobił nic. Nie doczekałem się również żadnego zadość uczynienia... jedyne co zaproponowano, to inny termin montażu. Raczej niewiele.