Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mitsubishi
Treść opinii: W dniu obserwacji, przyjechałem do salonu w celu zapoznania się z ofertą cenową samochodu Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D INTENSE LWB. Kiedy wszedłem do salonu sprzedawca rozmawiał przez telefon, jednak odpowiedział "dzien dobry" na moje przywitanie. Kiedy podszedłem do samochodu i zacząłem go oglądać, usłyszałem jak sprzedawca przez telefon mówi "Przepraszam bardzo ale muszę kończyć, mam klienta." Następnie sprzedawca podszedł i zapytał: "Czy mógłbym w czymś pomóc?" Kiedy zapytałem o model samochodu, sprzedawca odpowiedział że niestety model ten jest w tej chwili niedostępny. Po czym zgrabnie wytłumaczył iż zamówienie do produkcji tegoż samochodu oraz transport drogą morską z Japonii trwa zwykle 5-6 miesięcy, i dlatego należało by się zastanowić nad kupnem innej bardziej dostępnej wersji wyposażenia. Sprzedawca przedstawił wszystkie możliwe opcje: 1. model Instyle z 2008 roku w cenie 182000.00 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00+6980.00) 2. nieobecny model Intense z 2008 roku w cenie 159980 (w cenie zawarto zniżkę w wysokości 15000.00 i gdyby był dostępny, istniałaby możliwość dalszej negocjacji cenowej); 3. model Invite z 2008 roku w cenie 139980.00 (w cenie zawarto 15000.00 zniżki). Wybrałem więc opcję 3-cią i zapytałem sprzedawcy czy jest to najlepsza możliwa cena? Sprzedawca odpowiedział że może dołożyć jeszcze autoalarm oraz dywaniki, i dodatkowe 3980.00 zniżki. Poprosiłem o wydrukowanie oferty. Sprzedawca chętnie przystąpił do pracy. Na moją prośbę sprzedawca zadzwonił również do banku i zawarł w ofercie również krótką symulację kredytową (na kwotę 75000.00 na okres 36 miesięcy). Sprzedający następnie, zaprosił mnie do krótkiej, aczkolwiek dość szczegółowej prezentacji samochodu. Na podstawie plików zdjęciowych, katalogu i rzeczywistego samochodu wyjaśnił mi różnice miedzy modelami (kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego,wewnętrznego i wyposażenia), objaśnił podstawowe zagadnienia techniczne związane z konstrukcją i użytkowaniem samochodu (m.in. w których miejscach do budowy wykorzystano aluminium, jak działa system kontroli trakcji, jak się prowadzi taki samochód). Sprzedawca zapakował ofertę, katalog i wizytówkę w specjalną kopertę z nadrukiem Mitsubishi Pajero, podziękował za wizytę i zainteresowanie ofertą, umówił się na dalszy kontakt telefoniczny i pożegnał się ze mną.