Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Punkt obsługi klienta był na terenie placówki Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej. Na patio stał stolik z materiałami reklamowymi //ulotki, wizytówki. Były 3 osoby z personelu - kobieta i mężczyzna siedzieli przy stanowiskach komputerowych i obsługiwali klientów zakładających konto w ich banku. Ze mną rozmawiała młoda dziewczyna w eleganckim ubraniu i z przyczepionym identyfikatorem. Była bardzo kompetentna oraz miła i nastawiona przyjaźnie do klienta. Odpowiedziała szczegółowo na wszystkie moje pytania, nawet te niedotyczące oferowanego konta, ale innych produktów banku. Przy założeniu konta można było otrzymać w promocji pen drive wraz z kartą microSD. Niestety położenie punktu na terenie uczelni nie było w ogóle opisane i osoba, która nie zna terenu placówki, mogłaby nie wiedzieć, że w tym czasie jest tam usytuowany taki punkt.