Opinia użytkownika: Leokadia
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Rano suszarka do włosów odmówiła mi posłuszeństwa, więc musiałam kupić nową. W tym celu udałam się do wymienionego sklepu. Ponieważ znam rozkład tego sklepu, po wejściu skierowałam się do regału z suszarkami. Tak stałam i oglądałam, jak już wybrałam to chciałam wreszcie sfinalizować zakup. Niestety mogłabym stać i stać, żadnego zainteresowania ze strony sprzedawców, którzy przechodzili koło mnie wiele razy i nawet na mnie nie spojrzeli, a cóż dopiero zapytać, czy mogą mi pomóc. W końcu po paru minutach podchodzę do stanowiska gdzie są kasy i inne, przy jednym ze stanowisk siedziała pani przy komputerze. Pisała coś więc stoję przez chwilę w nadziei, że zapyta czy mam problem. W końcu pytam, co powinnam zrobić żeby dokonać zakupu? Nagle pojawił się kierownik i mówi "Niech Pani idzie na regale są". Przyznam, że gdyby nie było mi szkoda czasu, który tam już spędziłam po prostu bym wyszła. W przeszłości wiele razy kupowałam w tym sklepie i zawsze byłam zadowolona z obsługi. Co się teraz stało? Rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale wszyscy jednocześnie. Jestem bardzo rozczarowana i zniechęcona.