Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Leokadia

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Siostrzeniec poprosił mnie, abym dowiedziała się na temat kredytu hipotecznego, który chciałby wziąć. Podał mi wszystkie niezbędne dane i poszłam. Zanim trafiłam do konsultantki, musiałam odstać swoje zanim ktokolwiek zainteresował się mną, chociaż nie było klientów. Konsultantka, która w końcu podeszła, sprawiała wrażenie jakby za karę musiała udzielać mi informacji. Podchodząc nie przedstawiła się, nie próbowała rozpoznać moich potrzeb. Nie potrafiła przedstawić oferty, żeby nie wyjść zupełnie bez informacji, wyciągałam z niej to co miałam się dowiedzieć. Miałam wrażenie, że chce abym jak najszybciej wyszła i dała jej spokój. Obsługa rozczarowała i zniechęciła mnie do korzystania z usług tej placówki, a nawet tego banku. Za brak elementarnych zasad obsługi klienta dostają ode mnie najgorszą notę.