Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Przybyłem do Makro celem dokonania przyjrzenia sie ofercie z gazetki reklamowej (DVD, telewizory), na miejscu. NIektóre produkty miały niewłaściwe etykiety cenowe i opisy (innych artykułów). Na stoisku nie można było znaleźć nikogo z pracowników, z kim możnaby skonsultować wybór produktu. opisy danych technicznych nie umieszczone na każdym produkcie. zagadnięte pracownice z innego działu (tekstylia)odsyłaja na stoisko RTV, pomimo stwierdzenia, że nikogo z obslugi tam nie ma. Obsługa przy kasie sprawna, ale kasjeka najpierw prosi o niewykładanie towarów z wózka na taśmę, potem zaś zmienia zdanie i je wyciąga. Taśma zabrudzona płynem (niewytartym). Przywitanie i pożegnanie kasjerki prawidłowe, używa form grzecznościowych, podaje pełny liczebnik przy kwocie do zapłaty, zaproponowany zakup termometru w aktywnej sprzedaży. Pracownica firmy ochroniarskiej (Gwarant) przy wyjściu pogrążona rozmową z koleżanką - brak forma grzeczonościowych, przywitania i pożegnania - ignoruje praktycznie klientów. Toaleta czysta, podpisana na bieżąco karta czystości.