Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: W sobotę 18.10.2008 udałam się do centrum handlowego Manufaktura aby kupić niebanalny pomysł na rocznicę ślubu dla rodziców. Ponieważ oboje lubią kawę wybór padł na sklep Tchibo, w którym widziałam prócz kaw także i inne produkty. Liczyłam, że znajdę tam coś ciekawego, co będzie dobrze komponowało się z kawą. Jak zwykle w sklepie było kilka osób. Przeszłam całość w poszukiwaniu tego "czegoś". Niestety mnie nic nie wpadło w oko, ani też ja nie wpadłam w oko żadnej ekspedientce (przez jakieś 5 minut)... Z żadnej strony nie widać było pomocy i chęci doradzenia. Postanowiłam więc sama przeglądać pudełka i opisy poszczególnych urządzeń. Gdy znalazłam już coś co chciałabym kupić, stwierdziłam, że watro byłoby wiedzieć co jest w komplecie a co należy dokupić abym mogła dać prezent gotowy do użytkowania. Wybrałam zestaw do robienia pralinek, a stojąca obok panią Dorotę zapytałam co jest jeszcze potrzebne do tego urządzenia aby mogło funkcjonować... Stwierdziła, że nie wie i że zaraz przeczyta - i wyjęła instrukcję w której zaczęła szukać co trzeba aby to urządzenie działało. Zapytałam więc jeszcze jakiego typu czekoladę należy kupić... na o odpowiedź brzmiała: "Pani nie może mnie o takie rzeczy pytać, ja nie jestem kucharką"!! Gdy Pani Dorota odeszła sama przeczytałam instrukcję. Okazało się, że wszystko jest w komplecie, wystarczy w sklepie spożywczym nabyć zwykłą mleczną lub gorzką czekoladę. Podeszłam do kasy, zapłaciłam i cieszę się, że szybko wyszłam! Nie takiej pomocy sprzedawcy oczekiwałam w tego typu sklepie... Czy tam wrócę? Jeśli już to tylko po kawę (którą znam i wiem jak parzyć)