Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Wszedłem do salonu celem nabycia soczewek kontaktowych - w salonie zachowana czystość, porządek, pełne zatowarowanie, ośietlenie pełne, włączone. Ilość klientów 5. Po kilku minutach oczekiwania na obsłużenie (tylko 1 osoba obsługi na sklepie - kierownik punktu wg identyfikatora) i braku reakcji na mnie ze strony obsługującej pani ( wypełniała dokumenty, ale nie dała mi jako klientowi odczuć, że mnie w ogóle dostrzegła i za chwilę obsłuzy), na salę wyszedł z zaplecza inny pracownik. Pracownik powitał mnie i po wysłuchaniu pytania o soczewki udał się na zaplecze - wróćił niedługo z informacją, że dostępne one są tylko na zamówienie, a termin realizacji wynosi do 2 tygodni. na uwagę, że to długo nie zareagował i nie spróbował znaleźć innego roziwązania dla klienta (telefon do innego salonu Vision express, propozycja zakupu innych podobnych soczewek,...). Obsługiwał miło, ale bez nadmiernego zaangażowania (w tym momencie nie było już za mna innych oczekujących na obsłużenie). Po udzieleniu informacji nie pożegnał mnie.