Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agata_75

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W dniu 16.10 stawiłąm się w Banku aby dokonać wpłaty na konto oraz przelewu. Jestem upoważniona do rachunku firmowego mojego ojca oraz osobnego rachunku firmowego mojego męża. Wcześniej zdarzyła mi się już sytuacja kiedy Pani w tym oddziale nie znalazła scanu mojego podpisu w systemie i odmówiła przyjęcia przelewu. Wtedy ojciec był w pobliżu i bez większego problemu przelew został wykonany. Po tym zdarzeniu skontaktowałam się z opiekunem mojego rachunku, który sprawę sprawdził i stwierdził, że podpis jest i pracownik oddziału ma możliwość jego odszukania. We wspomniany piątek 17 października 2008 ponownie udałam się do oddziału przy Placu Wilsona. Po wpłacie pieniędzy w kasie, gdzie Pani która niedosłyszy przez grubą szybę zwraca się do klientów z pytaniem "co???" i wszystkich traktuje z wyższością, podjęłam próbę wykonania przelewu. Sytuacja się powtórzyła. Pani grzecznie oświadczyła, że mój wzór podpisu został anulowany w dniu 10 września, tj. jeszcze przed przedostatnią próbą dokonania przelewu i odmówiła przyjęcia zlecenia. Zapytana o to czy mogę przelew do USA wykonać przez internet powiedziała, że to niemożliwe. O całym zdarzeniu poinformowałam mojego opiekuna, który zapewnił o szybkim wyjaśnieniu sprawy oraz że otrzymałam złą informację o przelewie internetowym, który jest jak najbardziej możliwy. Sprawa przelewu była pilna, więc wróciłam po ojca i o godzinie 19:40 stawiłam się w oddziale banku na ul. Hanki Czaki 2 w Warszawie, gdzie ponownie złożyliśmy wzór mojego podpisu i wysłaliśmy przelew. Pani poinformowałą jednak, że scan podpisu trafi do bazy danych najwcześniej w poniedziałek, ponieważ w soboty odpowiedzialny za to dział jest nieczynny. Następnego dnia (sobota 18.10.08) musiałam z konta firmowego ojca wypłacić pieniądze. Oboje udaliśmy się do oddziału banku w CH BlueCity przy Al. Jerozolimskich 179. Ponieważ Ojciec kończył rozmowę telefoniczną weszłam do banku sama. Byłam zszokowana i zadziwiona kiedy Pani po krótkiej weryfikacji zapytała mnie o kwocie wypłaty. Zapytałam Panią czy ma wzór podpisu, ponieważ mam z tym zawsze problem. Pani stwierdziła, że oczywiście ponieważ bez tego nie może wypłacać pieniędzy. Wytłumaczyła mi też, że mój podpis jest nie w zakładce firmy lecz zakładce indywidualnego klienta i szukanie w tej zakładce jest standardowym działaniem.