Opinia użytkownika: Maciej_84
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Klient pojawił się w siedzibie firmy celem nabycia biletu na pociąg. Przed wejściem do siedziby zaobserwował, że szyby w oknach oraz w drzwiach były brudne. Po wejściu do środka klient pobrał numerek z maszyny i oczekiwał na swoją kolej. W między czasie klient zaobserwował, że podłoga była zabrudzona. Kanapa wystawiona dla osób oczekujących byłą tylko jedna, przez co kilka osób starszych musiało oczekiwać na swoją kolej stojąc. Klient skorzystał ze stanowiska z informacją w postaci komputera. Korzystając z komputera nie zaobserwował problemów z obsługą aplikacji a samo stanowisko było czyste. Ściany i sufit były czyste. Klient oczekiwał od momentu odebrania numerka 20 min aż zostanie obsłużony - w tym czasie były czynne wszystkie 3 stanowiska. Klient został obsłużony przez młodego (ok 25 lat) pracownika firmy, wzrost ok. 175 cm, szczupła budowa ciała, brązowe, krótkie włosy. Pracownik ubrany był w jasnoniebieską koszulę z długimi rękawami oraz granatowe spodnie. Pracownik próbował sam ustalić gdzie udaje się klient i pomógł dobrać odpowiednie połączenie oraz rodzaj pociągu. Przed sprzedażą pracownik poinformował zapytał klienta czy jest studentem i poinformował o aktualnej promocji dla studentów podróżujących pociągami tej firmy. Po wydrukowaniu biletu pracownik sprawdził poprawność danych na bilecie i dokładnie podał cenę klientowi. Po dokonaniu płatności kartą pracownik sprawdził podpis ze wzorem znajdującym się na karcie oraz oddał kartę wraz z wydrukiem z terminala oraz biletem. Po zakończeniu obsługi pracownik pożegnał klienta i zaprosił do ponownego skorzystania z oferty firmy. Czas obsługi klienta wyniósł 5 min.