Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adrian_6

Dotycząca firmy: Fiat

Treść opinii: Kilka dni temu wypełniłem na stronie internetowej Fiata ankietę dotyczącą chęci odbycia jazdy próbnej. Odpowiadałem jaką markę chcę przetestować, w jakim salonie oraz w jakim dniu. Dzień później przedstawiciel Fiata zadzwonił do mnie i pytał dokładnie o te same rzeczy. Kiedy pojawiłem się dzisiaj w salonie w którym miałem odbyć jazdę próbną sprzedawca był bardzo zdziwiony. Stwierdził, że po pierwsze znowu centrala nie poinformowała salonu, a po drugie nawet jakby to zrobiła to oni w soboty nie przeprowadzają jazd, ponieważ mają okrojoną obsługę, a po trzecie nie mają samochodu z takim silnikiem dostępnego w tej chwili. Poprosiłem go więc aby przedstawił mi ofertę cenową na interesujący mnie model. Sprzedawca spytał mnie jaka wersja mnie interesuje oraz jakie dodatki sobie życzę. Po otrzymaniu tych informacji przedstawił mi ofertę o kilka tysięcy wyższą niż otrzymałem w tym samym salonie ok. 1-1,5 miesiąca wcześniej, dodatkowo przy uboższym wyposażeniu dodatkowym. Kiedy mu o tym oznajmiłem jeszcze raz zabrał się do obliczeń i wyszła mu wtedy dokładnie taka sama kwota, jak ta o której mu wcześniej wspomniałem. Spytałem o czas oczekiwania na sprowadzenie takiego modelu. Po udzieleniu odpowiedzi sprzedawca oznajmił mi, że cena może się zmienić pomiędzy dniem zamówienia samochodu, a dniem jego odbioru, jeśli firma Fiat w miedzy czasie zakończy promocję z której korzystam w dniu zamówienia. Zdziwiło mnie to dosyć, więc chcąc się upewnić jeszcze raz spytałem, czy dobrze zrozumiałem. Sprzedawca podtrzymał swoją wersję. Sprzedawca ubrany był garnitur, koszulę z krótkim rękawem i krawat. Krawat był dosyć mocno poluźniony. Rozumiem, że sobota może być dniem „luźniejszego” ubioru, lecz uważam, że jeśli już się decyduje na założenie krawatu to powinien on być prawidłowo zawiązany. Również jeśli chodzi o koszulę to do garnituru zakłada się koszulę z długim rękawem (brak mankietu jest żałosny), a krótki rękawek można nosić latem bez marynarki.