Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W oddziale banku zastałem kilku klientów. Oczekując w kolejce chciałem napić się kawy. Nie umiałem uruchomić ekspresu. Zauważyła to jedna z pań -doradczyń. Podeszła i uprzejmie podpowiedziała jak skorzystać z ekspresu. Popijając kawę, rozglądałem sie po wystroju sali. Nad biurkami doradców są zawieszone tabliczki informujące: "obsługa kredytów", obsługa kont". W trakcie rozmowy z doradcą, uzyskałem wyczerpujące informacje nt. karty kredytowej i konta osobistego, wraz z różnymi wariantami dopasowanymi do potrzeb klienta. W międzyczasie kierownik placówki poinformował (przy mnie) doradczynię, że system bedzie wyłaczony na 30 minut. Natychmiast zostałem przeproszony za ten obiektywny i żekomo nigdy nie występujacy wcześniej despekt. Warunki oferowane na prowadzenie konta rozważe, ale karta kredytowa VISA Silwer, pomimo zabezpieczenia chipem, nie jest embosowana, co ogranicza możliwośc płatności w innych krajach UE.