Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Zgłosiłam się jako klient już pozyskany za pośrednictwem Open Finance. I to było przykre, że obsługujący mnie Doradca chyba sądził, że stracić mnie już nie może więc nie warto się przykładać. Kilka przykładów: przy każdej wizycie musiałam obserwować opieszałość Doradcy,niechęć do udzielania odpowiedzi na moje pytania, pewnego dnia usłyszałam nawet że Doradca już nie może mnie obsługiwać (była to kwestia skserowania 2 dokumentów) ponieważ "ma klientów do obsłużenia". Dodam że obsługa nie odbywała się na sali tylko w indywidualnym pokoju. Jakość obsługi była szczególnie szokująca, jeśli weźmie się pod uwagę że tuż przede mną wisiał plakat mówiący o wartościach wyznawanych przez Bank: Przejrzystość, Uczciwość, Zaangażowanie. Ewidentnie pracownik reprezentował inne wartości.