Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Obserwacja dotyczy jakości obsługi na Infolinii. Skontaktowałam się jako kilkuletni klient, dokonujący regularnie transakcji, posiadający regularne wpływy, korzystający z kilku produktów. Wspominam o tych faktach, ponieważ w większości banków funkcjonują tzw. systemy CRM wskazujące dane klienta i potencjalne dochodowe produkty, jakie można zaproponować klientowi a zatem jego wartość dla banku. Posiadając przedstawiony powyżej profil, próbowałam dowiedzieć się jakie kroki są potrzebne do wykonania przelewu zagranicznego na niemałą kwotę (2 tys. Euro). Przy pierwszym kontakcie uzyskałam informację zdawkową i wręcz mylącą. Kiedy zasygnalizowałam swoje obawy co logiki udzielonej odpowiedzi, pracownik Infolinii przekierował mnie do tzw. Eksperta. Jednak pomimo dwukrotnej próby połączenia z Ekspertem, do rozmowy nie doszło a ja pozostałam bez odpowiedzi.