Opinia użytkownika: Adam_50
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Wchodząc do lokalu od razu zainteresowała się mną pracownica banku pytając w czym może pomóc.(w oddziale banku prócz mnie był tylko jeden klient). Wiedziałem że Pani pracownik nie odpowie na moje pytanie gdyż zajmowała się innym zakresem tematów. Po zadaniu pytania skierowała mnie do odpowiedniego box-u po czym (ok. 10 sek.) zjawił się Pan. Przywitał się i zapytał o co chodzi. Wyjaśniłem jaki mam problem. Jako że nie jestem bankowcem nie znając terminów fachowych próbowałem wyjaśnić mój problem. Początkowo mnie nie rozumiał i mimo moich wyjaśnień nadal nie wiedział tak naprawdę o co mi chodzi. Po kilku minutach "załapał". Przez cały czas rozmowy był spokojny i miły zachowując przy tym fachowe podejście do sprawy mimo iż byłem delikatnie zdenerwowany brakiem zrozumienia. Przedstawił ofertę banku oraz wydrukował i wyjaśnił poszczególne elementy zestawienia. Po wszystkim przeprosił za brak początkowego zrozumienia, wymieniliśmy kilka uprzejmości i wyszedłem ok. 15:10. Po wizycie w banku i miłej końcowej rozmowie jestem pozytywnie zaskoczony fachowym wytłumaczeniem interesującej mnie sprawy. Jedyne co może świadczyć na niekorzyść banku i pracownika udzielającego mi informacji jest brak początkowego zrozumienia.