Opinia użytkownika: Norbert
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odwiedziłem salon Era, z zamiarem nabycia telefonu Samsung F480 w abonamencie Nowy Pakiet Biznes 70. Niestety na stanie nie było interesującego mnie modelu. Obsługująca mnie pracownica, przeprosiła za niedogodność, obiecując, że powiadomi mnie drogą telefoniczną lub mailem, zamówiony telefon będzie na stanie. Jednocześnie bardzo szczegółowo i profesjonalnie wykazała zalety interesującej mnie oferty, odpowiadając na szereg pytań. Pokazała kilka innych modeli telefonów o podobnych parametrach, koncentrując się na istotnych dla mnie funkcjach (internet, aparat). Czułem się ważny jako potencjalny klient. Podziękowałem za rzetelną obsługę, ostatecznie decydując, że poczekam kilka dni na telefon, na którym najbardziej mi zależy. Minął tydzień. Nie otrzymawszy żadnej odpowiedzi, udałem się do salonu. Okazało się, że telefon nie został zamówiony w centrali. Tłumaczenie było dość enigmatyczne i mało wiarygodne (wina systemu). Postanowiłem uzbroić się w cierpliwość i poczekać jeszcze kilka dni. Minął kolejny tydzień i znów żadnej reakcji. Zirytowany brakiem działań, udałem się do innego salonu i tam kupiłem telefon "od ręki". Numer aktywowano po dwóch godzinach. Na początku lutego, z salonu na Wyspiańskiego, otrzymałem informację telefoniczną, że zamówiony przeze mnie LAPTOP!? jest już niedostępny.