Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Tuż po wejściu zostałam poinformowana przez krótkowłosą pracownicę, iż nie mogę wejść do sklepu z zakupami, chyba że żadnego z produktów z mojej torby nie można kupić w Netto lub mam rachunek. Paragon miałam, jednak mając przed oczyma wizję porównywania przy wyjściu każdego produktu z rachunkiem, postanowiłam zostawić zakupy na zewnątrz. Niestety na terenie marketu nie ma szafek lub punktu, w którym można zostawić swoje rzeczy. Torbę zaniosłam zatem do kasjerki i wróciłam do zakupów. W sklepie właśnie wymieniano towary, jednak nie przeszkadzało to zupełnie w zakupach. Towary jak zwykle były dobrze oznakowane, nie było problemu ze znalezieniem cny produktu, promocje były odpowiednio (ale nie krzykliwie) wyróżnione. Niestety tradycyjnie czynna była tylko jedna kasa, co oznaczało długawą kolejkę. Kasjerka była uprzejma, obsłużyła mnie sprawnie, oddała zostawione wcześniej zakupy i pożegnała.