Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Moja wizyta miała dotyczyć pobrania pieniążków z bankomatu i odbyła się około godz 19.30 na podanej wyżej ulicy. Ponieważ się przeprowadziłam, to nie odczuwałam, że będę miała problemy ze swoją kartą, wiedziałam że równie dobrze mogę pieniążki wypłacić właśnie w tym kameralnym bankomacie otwartym przez 24 godziny, nigdy mnie nie zawiódł. A tu jak weszłam kompletny bałagan pełno latających wydruków na podłodze, bankomat pokazujący po włożeniu karty kompletne bzdury, więc postanowiłam go ocenić na -5, ponieważ dnia następnego też tak działał i nie było żadnej kartki przyklejonej, że nieczynny, dzisiaj też się wybieram i wiem, że ta sprawa musi się wyjaśnić, bo muszę wiedzieć czy przesłali mi pieniążki z umowy zlecenie czy też nie.