Opinia użytkownika: Tomasz_91
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Kontakt z infolinią w celu uzyskania informacji na temat oferty kredytów gotówkowych. Na początku połączenia zgłasza się IVR przy pomocy którego uzyskujemy informacje o ofercie (co jest nieco denerwujące), przyciskiem "0" wybieramy konsultanta. Dla obecnych Klientów banku automatyczna weryfikacja następuje poprzez podanie numeru Klienta i kodu TPIN, są trudne do zapamiętania, odciążają jednak konsultantów. Zgłosiła się Kobieta, miła, wysoka kultura osobista, kompetentna. Po uzyskaniu informacji o ofercie udało się jej namówić mnie do złożenia wniosku przez telefon. Formalne złożenie miało nastąpić po wizycie w banku i podpisaniu już uzupełnionych dokumentów. Rozwiązanie wygodne, gdyż oszczędza czas który musiałbym spędzić w banku na uzupełnienie wniosku a złożenie wniosku przez telefon jest możliwe w dowolnym momencie i miejscu, w wolnej chwili.