Opinia użytkownika: Michał_143
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Postanowiłem założyć konto w banku BZ WBK. Mimo usilnych starań złożenia wniosku poprzez stronę internetową okazało się to niemożliwe. Na samym końcu, podczas składania wniosku, system informował o awarii. Będąc upartym postanowiłem złożyć wniosek poprzez infolinię. Telefon odebrała miła pani i z pełnym zaangażowaniem pytała mnie o dane osobiste. Po 10 minutach rozmowy okazało się, że również ma problem ze złożeniem wniosku. Uprzejmie zaproponowała mi kontakt następnego dnia około 16. Po 2 dniach, niestety, nikt się nie skontaktował. Wykonałem telefon po raz kolejny aby dowiedzieć się co z moim wnioskiem. Niestety, pani z którą rozmawiałem ze zdziwieniem słuchała sprawy, ponieważ po moim wniosku nie było nigdzie śladu. Na pytanie czemu nikt się nie skontaktował również nie umiała znaleźć odpowiedzi.