Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Podjechałam na stację Lotos w celu zatankowania paliwa(gaz).Przy dystrybutorze nie ma przycisku do wezwania obsługi, więc czekałam na obsługę.Po około 10 minutach wyszedł pracownik obsługi z budynku stacji, by pomóc zatankować. W tej samej chwili podjechał drugi samochód do dystrybutora gazu.Pracownica natychmiast podeszła do niego z uśmiechem na twarzy.Śpieszyłam się , więc powiedziałam,że byłam pierwsza, śpieszę się i długo już czekam.Pracownica zlekceważyła moją uwagę, dalej obsługując mężczyznę.Gdy dodeszła do mojego samochodu opryskliwie i z kpiną spytała"ile tego gazu Pani chciała?"Płacąc za paliwo byłam narażona dalej na opryskliwość pracownika.Zostałam skutecznie odstraszona i nie zamierzam w przyszłości korzystać z usług tej stacji.Nie mam uwag do czystości i wyposażenia stacji.