Opinia użytkownika: Paulina_5
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W Księgarni dokonałam zakupu dwóch książek. Panowie w punkcie informacyjnym mieli problem z komputerem i musiałam czekać, aby mogli sprawdzić, czy podana przeze mnie książka jest dostępna (czekałam około 3 minut). Okazało się, że książki o którą pytałam nie ma w sklepie. Przy kasie była duża kolejka (około 5-6 osób). Przy kasie jedna osoba z napisem "ucząca się" nie mogła poradzić sobie z wystawieniem faktury. Druga dziewczyna nie mogła poradzić sobie w tym samym czasie z umową klienta w sieci Play. Dziewczyny w kasie wprowadzały nerwową atmosferę przy kasie, ponieważ same nie mogły poradzić sobie z brakiem umiejętności w wykonywanych czynnościach, a nie potrafiły zawołać kolegi, który mógł zacząć sprzedawać z drugiej kasy. Jedna z dziewczyn poinformowała, że nie może się zalogować w swojej kasie i nie może dokonać sprzedaży. Ostatecznie przyszedł chłopak i zaczął sprzedawać. Osoby w kolejce zaczęły się denerwować.