Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: 9 października kupiłam w Deichmannie kozaki. Podczas mierzenia wydawało mi się, że buty pasują. Niestety, kiedy wróciłam do domu i włożyłam je jeszcze raz, to po 10 minutach chodzenia w nich po dywanie poczułam, że uciska mnie duży palec. Postanowiłam buty zwrócić. Podeszłam do kasy, podałam buty w oryginalnym opakowaniu oraz paragon i powiedziałam, że chcę oddać buty. Sprzedawczyni nie robiła żadnych problemów.Sprawdziła, czy buty nie były noszone i czy od czasu zakupu nie upłynęło więcej niż 10 dni. Pomimo, że był to zwrot pani cały czas była bardzo uprzejma, uśmiechała się i pytała o przyczynę zwrotu. Sprzedawczyni spytała również czy chcę wymienić na inne buty czy chciałabym zwrot pieniążków. Wolałam zwrot,bo w Deichmannie nie znalazłam niestety nic dla siebie. Musiała podpisać kwitek zwrotu i natychmiast otrzymałam pieniądze.