Opinia użytkownika: Józef_4
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W sali obsługi klienta w widocznych stanowiskach obsługi klienta personel w ilości 9 osób. Z zaplecza permanentnie pojawiają się i znikają pracownicy w ilości około pięciu osób. Na wprost lada przy której pracują dwie panie obsługujące stanowiska kasowe dla klientów indywidualnych, jedna prowadzi również obsługę poza kolejnością klientów posiadających rachunki firmowe. Dwa stanowiska przy tej ladzie nie są obsadzone. Do tej lady kolejka 21 klientów plus kilku dochodzących w czasie oczekiwania oraz tych uprzywilejowanych z rachunkiem firmowym. Razem około 30 osób. Z prawej strony lada za którą przy stolikach obsługiwane są instytucje z osobowością prawną: deweloperzy, fundacje, spółdzielnie mieszkaniowe etc. Za nią dwa czynne stanowiska i dwie miłe panie zajęte sobą. Klientów brak Z lewej lada za którą przy stolikach obsługiwani są na bieżąco klienci rachunków indywidualnych: kredyty, zmiany danych itp. Jest duży ruch ale bez kolejki. Panie obsługujące klientów są elegancko ubrane, uprzejme i cierpliwe na zaczepki klientów z kolejki. Do lady kasowej dotarłem po 90 minutach oczekiwania, po pierwszych trzydziestu minutach jeden z klientów wyprosił o dodatkową osobę do obsługi kasy. Za kilkanaście minut uruchomiono kolejne czwarte stanowisko, co skróciło trochę kolejkę. W sali obsługi znajdują się dodatkowe lady i ekspozytory na których wyłożone są w dużych ilościach materiały reklamujące usługi banku, na widocznym miejscu znajdują się tabele prowizji i opłat a przed wejściem w wiatrołapie na stole znajdują się bezpłatne gazetki bankowe. Ocena niska za złą organizację, brak elastyczności, klient musi prosić o sprawniejszą obsługę. Długie kolejki do kas.