Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Nie mogąc znaleźć na stronie internetowej wyciągu do karty kredytowej postanowiłem odwiedzić oddział ING aby mi wytłumaczono jak to zrobić. Po wejściu do banku przy jednym ze stanowisk zauważyłem panią, która mnie obsługiwała przy podpisywaniu umowy o kartę kredytowa. Podszedłem więc do jej stoiska przede wszystkim dlatego ,iż akurat do niej nie było kolejki( do dwóch innych była dość długa kolejka) ale również dlatego,że bardzo miło i fachowo byłem obsłużony przy poprzedniej wizycie. Nie zawiodłem się i tym razem gdyż obsłużony zostałem nie tylko w zakresie o który mi chodziło czyli o wyciąg ale poinformowany zostałem również o kilku innych rzeczach o które nie pytałem, a które mnie zainteresowały . Obsługująca mnie pracownica ponownie w delikatny sposób ale nie nachalny jak to czasami bywa próbowała mnie namówić do otworzenia konta w ING. Tym razem również nie skorzystałem z oferty ale jeśli konto o którym mówiła jest w rzeczywistości darmowe być może w przyszłości skorzystam.