Opinia użytkownika: Michał_139
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Tragedia. Dwumiesięczna walka o założenie kablówki i internetu. Za pierwszym razem (prawie 3 tygodnie czekania) przy montażu okazało się, że instalatorzy kabla nie mogą wydobyć ze skrzynki. Musiałem złożyć zamówienie na usługę kolejny raz - 10 dni czekania na instalację. Nie byłem pewny godziny instalacji, więc napisałem do UPC maila z prośbą o potwierdzenie godziny instalacji. Bez odzewu. Za to w wyznaczonym dniu nikt się nie pojawił. Tydzień później otrzymałem maila, że zgodnie z życzeniem instalacja została odwołana (!). Kolejny telefon do UPC (koszt każdego z 5 zł, bo dzwonię z komórki a czeka się 10 minut na zgłoszenie operatora). Operator mówi, że wyjaśni sprawę i oddzwoni za maks. 10 minut. Mija równy tydzień bez odzewu, po czym dzwonię kolejny raz (tym razem proszę panią z UPC o powtórzenie swojego nazwiska), ale znowu czekam kilka dni na telefon od konsultanta. Wreszcie następuje bardzo długo oczekiwana instalacja.