Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Założyłam jakiś czas temu lokatę 2-miesięczną, 13 września kończyła się umowa wiec 12 postanowiłam się wybrać. Kolejka jak zwykle była długa, mimo że działało 5 okienek to jednak 3 nie były obsługiwane. Kolejka wydłużała się. Z niecierpliwością czekałam. W końcu podeszłam do stanowiska. Obsługiwało 2 panów, bardzo sympatycznych, którzy miło mnie powitali. Zapytali z jakim problemem przychodzę wiec powiedziałam, że chciałabym przedłużyć lokatę, bo na razie nie mam potrzeby wypłacania gotówki. Oni powiedzieli, że lokata automatycznie zostaje przedłużana, jeżeli klient nie zgłosi się rano w dniu jej teoretycznego zakończenia. Ta wiadomość bardzo mnie ucieszyła. Nie musiałam zupełnie przychodzić do banku. Byłam bardzo zadowolona, że mają taki funkcjonalny system. Tylko szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej bo w piątek byłam bardzo zapracowana.