Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Jeffs
Treść opinii: Już sam początek wizyty nie był obiecujący, bardzo długo kazano mi czekać na stolik, mimo tego, że w restauracji były wolne miejsca. Po prawie 10 minutach kelnerka zaprowadziła mnie do stolika. Na przyjęcie zamówienia musiałam czekać kolejne 10 minut, pomimo tego, że kilkakrotnie prosiłam kelnerkę. Przy złożeniu zamówienia poprosiłam również o popielniczkę, którą po czterokrotnym przypomnieniu. Czas oczekiwania na przystawkę wyniósł około 10 min, danie które otrzymałam okazało się ie do końca świeże. Część skrzydełek była wyraźnie zepsuta. Zgłosiłam to kelnerce, która zabrała danie do kuchni. Wróciła po paru minutach i przekazała mi informację, że według niej i kucharzy danie jest świeże, poprosiłam więc o interwencję managera. kierownik sali przychylił się do mojej skargi. Danie główne, które otrzymałam po około 10 minutach po przystawce było już świetnej jakości, porcja była duża i ciepła. Czas oczekiwania na rachunek ponad 10 minut. Ogólnie pracę kelnerki oceniam bardzo negatywnie, musiałam kilkakrotnie prosić o jedną rzecz, poza tym Pani była niesympatyczna, szczególnie po tym jak zareklamowałam potrawę.