Opinia użytkownika: Natalia_63
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W związku z kończącym się abonamentem na usługi internetowe zgłosił się do mnie konsultant firmy Multimedia. Pani przedstawiła się i wyjaśniła,że dzwoni z propozycją nowej promocji na usługi. Nie zapytała, czy jestem zainteresowana nową rzeczą, czy może przedłużeniem dotychczasowej oferty, lub też rezygnacją, tylko przeszła od razu do prezentacji. Nie umiała jednak powiedzieć mi jaki jest transwer przesyłu danych zaoferowanych w nowej usłudze, do którego biura powinnam się udać w celu przedłużenia umowy, z jej ust padły słowa "musi pani iść do biura tam gdzie płaci pani rachunki", "ale ja płacę przez internet", odpowiedz konsultanktki "a to ja nie wiem". Ostatnia wypowiedz utwierdziła mnie w przekonaniu, że mam kontakt z osobą, która nie ma zupełnego pojecia o tym, że może rozmawiać z różnym rodzajem klientów i nie ma odpowiednich kompetencji i wiedzy, by zajmować określone stanowisko.