Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Sklep Deichmann w C.H. Karolinka w Opolu ma całkiem dużą powierzchnię, więc również ilość sprzedawców powinna być odpowiednia. Niestety wchodząc do sklepu zauważyłem jedynie dwie osoby(potem zauważyłem jeszcze jedną), z których jedna wychodziła z magazynu, druga natomiast miała za zadanie witać klientów i stała blisko wejścia.Pani w krótkich czarnych włosach, która miał witać klientów niestety w czasie mojego wejścia rozmawiała przez telefon i nie powiedziała do mnie ani jednego słowa! Nie przejmując się tym podszedłem do działu z butami męskimi i zacząłem wybierać buty. Chcąc zapytać się ekspedientki o większy rozmiar butów musiałem się szczerze mówiąc sporo naszukać aby znaleźć kogoś kto by mi pomógł. Moja wizyta w tym sklepie nie trwała długo, z uwagi na brak czasu. Poza tym, jak na środek tygodnia ludzi w sklepie było dużo, a niestety z tego co zauważyłem obsługi jakby "nie było".