Opinia użytkownika: Irmina_1
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Chwile po godzinie dziewiątejm weszłam do banku. Było tam już kilka osób, za kasą siedziały 3 panie, przy oddzielnych stanowiskach. Wszystkie uśmiechnięte i pogodnie nastawione do klienta. Jednak przywitania "Dzień Dobry" nie było, zostałam zauważona, dopiero gdy podeszłam do kasy. Musiałam chwilke poczekać, bo Panowie co byli w banku, zajeli 2 kasy, mimo tego, że mieli jedną sprawę, ale jedna Pani nie potrafiła sobie z nimi poradzić, obsłużyc. Pani która mknie obsługiwała miała blond włosy, krótkie, drobnej budowy ciała, nie posiadała identyfikatora. W sposób jasny i przejżysty opisała mi lokaty, o ktore pytałam, tak że wszystko było dla mnie bardzo zrozumiałe. Zachęciła mnie do tego aby znów przyjść do tego banku i zlokalizować tam swoje oszczędności. Bank był czysty, sprawiał miłe wrażenie, gdyby nie drobne podtknięcia, to oceniłabym tę placówkę na maksymalną ilość punktów.