Opinia użytkownika: Andrzej_86
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: Oddawałem samochód do naprawy jako osoba prywatna w autoryzowanym salonie firmy Toyota (Chodzeń). Człowiek, z działu obsługi serwisowej który przyjmował moje zgłoszenie był sympatyczny aczkolwiek rzeczowy, sprawiał wrażenie znającego się na swojej pracy. Przy stanowisku obok odbyła się dość nieprzyjemna dla obu stron rozmowa niezadowolonej klientki, która zarzucała obsługującemu ją człowiekowi, że wykonali pracę niesolidnie i żądają za tą pracę niewspółmiernie wysoką stawkę. Padło parę kwestii w stylu: "Najgorsza rzecz to oddać samochód do naprawy u autoryzowanego dealera". Podczas rozmowy z człowiekiem, który mnie obsługiwał zauważyłem wywieszoną nieopodal na ścianie informację, że każdorazowo po wizycie, do każdego klienta dzwoni przedstawiciel tego dealera z pytaniami o jakość obsługi. Byłem tam dziś z rana w przeciągu paru dni była to druga wizyta u tego dealera, póki co nikt do mnie nie dzwonił w sprawie sprawdzenia jakości obsługi.