Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Na przestrzeni czterech lat korzystam z tej placówki Banku Millenium. Zauważyłam tam redukcja miejsc do pracy- biurek, boksów i standów, co powoduje,że dość duże pomieszczenie wygląda na nieco opustoszałe.Budzi złe skojarzenia. Tu nigdy nie ma kolejki, ale razi przerost personelu.Nawet teraz- po likwidacji tych kilku boksów.Niestety połowa z tych osób to uczący się , co bywa irytujące, gdy prawie najprostsza operacja jest nie lada zmaganiem, trwa dłużej niż powinno i kończy się podpowiedzią "doświadczonego" kolegi lub wykonaniem po prostu przez niego samego tej operacji. Tym razem było w porządku.Chociaż kolejne nowe twarze- tym razem męskie-wzbudziły moją nieufność.Ale zostałam obsłużona sprawnie i poprawnie.No może poza szukaniem przez pana długopisu na zapleczu przez dwie minuty.