Opinia użytkownika: Katarzyna_373
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W niedzielę wieczorem wracając z grzybobrania zauważyłam dziwny dźwięk silnika mojego samochodu AUDI 80. Wystraszona, że to z powodu braku oleju silnikowego podjechałam na stację Orlen, w celu dokonania zakupu. Punkt był dobrze oświetlony, czysty i schludny. Po wejściu do lokalu zostałam miło powitana przez pracownika, stojącego przy kasie, ubranego w profesjonalny strój z identyfikatorem. Zapytałam o toaletę - pracownik wskazał mi drogę. Toaleta była czysta i zawierała mydło, papier toaletowy, suszarkę, nawet zapach w powietrzu był przyjemny. Po powrocie na sklep zaczęłam się przyglądać wystawionym na półce olejom silnikowym. Produkty były porządnie (tematycznie) ułożone wraz z przypisanymi im cenami. Po upływie kilku sekund pracownik zapytał o moje potrzeby i pomógł mi dokonać wyboru właściwego produktu. Podczas wystawiania rachunku zapytał czy nie życzę sobie czegoś dodatkowego na drogę np. czekolady czy napoju. Zapytał też czy nie potrzebuję pomocy przy uzupełnianiu oleju. W trakcie rozmowy podszedł do nas inny pracownik, ubrany w czerwony kombinezon i z uśmiechem zaproponował swoją pomoc, z której skorzystałam. W ten sposób problem braku oleju został zażegnany a ja uniknęłam kontaktu z tłustą cieczą jak również konieczności wyrzucenia pustego opakowania. Podziękowałam serdecznie - pracownik polecił swoje usługi na przyszłość i pożegnał się, życząc szczęśliwej drogi, zapraszając do kolejnej wizyty.